img

2023

Ultimii ani au fost o probă de rezistență pentru piața locală de retail și FMCG și perioada următoare pare că va continua să pună la încercare jucătorii de profil. Industria bunurilor de larg consum are însă un mare avantaj, cel al rezilienței. Astfel, atât retailerii, cât și producătorii au o responsabilitate din ce în ce mai mare să rămână relevanți, dar și să răspundă nevoilor consumatorului de astăzi.

2022

Schimbarea este singura constantă a pieței de retail, iar mișcările din ultima perioadă reconfirmă acest lucru. În noul peisaj, regulile succesului au fost schimbate radical, iar retailerii care vor să intre în liga câștigătorilor necesită un model de business agil și inovator, care să răspundă cât mai bine nevoilor actuale pentru că în centrul strategiei de viitor ar trebui să se regăsească cumpărătorul.

2021

După un an 2020 total atipic, în care am avut câștigători, dar și pierzători deopotrivă, cea de-a 15-a ediție Progresiv Interactiv de la Râmnicu Vâlcea, a adus în prim plan lecțiile învățate după un an de criză, dar și cum putem maximiza succesul businessurilor din retailul independent.

2019

Pentru prima dată în Oltenia, Progresiv Interactiv a strâns peste 130 de manageri și administratori de magazine independente, precum și reprezentanți ai furnizorilor, la Ramada Hotel Râmnicu Vâlcea, pe 24 septembrie. Sub sloganul “Maximizează succesul magazinului tău!”, evenimentul a adus în discuție subiecte de interes pentru comercianții locali.

2019

Circa 140 de retaileri și furnizori de bunuri de larg consum și-au dat întâlnire la cea de-a 13-a ediție a Progresiv Interactiv, desfășurată la Ramada Hotel Oradea, evenimentul bucurându-se de un real succes.

Parteneri
Envipco
Danone
Tchibo
Fuchs
transart
Loncolor
Alpin
Evo Store Concept