
Prezentări în plen:
- bilanțul pieței FMCG și cifre cheie despre retailul independent;
- eficientizarea businessului și îmbunătățirea indicatorilor financiari;
- tips & tricks pentru diferențiere în retailul independent;
- studii de caz retaileri-producători-distribuitori.
Workshop-uri:
Category Management
În contextul actual al pieței, în care avem în față jucători care au în spate zeci de ani de experiență și manageri cu know-how, alinierea la ceea ce denumim generic ”standarde internaționale de retail” este un must. Iar managementul categoriei este o piesă extrem de importantă din acest puzzle. Totuși, de la conștientizarea necesității până la implementare conceptului efectiv în magazine și culegerea roadelor este cale lungă. Însă mai mult ca oricând este timpul ca retailerii să se întrebe ”ce trebuie să facem pentru a ne asigura că mangementul de categorie devine motorul de schimbare al businessului nostru?”
Regândirea strategiei promoționale
În noul context pandemic, sunt retaileri care nu acceptă promoteri sau au impus rigori greu de respectat, iar producătorii își securizează bugetele de marketing. Drept urmare faptul că acțiunile in-store clasice, cu promoteri par a fi tot mai greu de inclus în planul jucătorilor din piață nu mai reprezentiă o surpriză. E momentul propice să schimbăm paradigma și să găsim alte soluții, iar digitalul joacă un rol esențial în această poveste.