
Popescu
Daniela Popescu este Retailer Vertical Leader la NielsenIQ din februarie 2020; Anterior a ocupat poziția de manager în cadrul departamentului de relații cu producătorii al aceleiași companii.
Daniela a petrecut 10 ani în industria de research FMCG, dar experiența ei acoperă și sectoare variate din zona serviciilor (international trade, banking, real estate) în țări din Europa și America Centrală.
Serviciile integrate (de la zona de consumer și până la cea de retail audit), precum și acoperirea globală a datelor Nielsen îi permit să evalueze trendurile actuale și schimbările care apar în comportamentul consumatorului și care ne vor influența pe viitor.

Iordăchescu
Polixenia Iordăchescu are o experienţă de lucru de peste 18 ani în industria bunurilor de larg consum, ocupând poziţii diverse în companii cu notorietate precum Coca-Cola HBC, Ferrero sau Heineken. De-a lungul timpului Polixenia a acumulat experiență în zona de Business Intelligence, Category Management, PRGM, Shopper Marketing Strategies şi Trade Channel Strategies.
Din 2016 s-a alăturat echipei Marco Polo CEE, companie de training & consultanţă care activează în Europa Centrală şi de Est. În prezent Polixenia ocupă poziția de General Manager & Senior Partner.

Marin
"Diferența dintre o persoană medie și una de succes o face doar ambiția". Acesta este unul dintre motto-urile pe care Lucian Marin, un nume cu notorietate în industria bunurilor de larg consum, și le-a însușit încă din perioada facultății. După mai bine de 13 ani în cadrul unor multinaționale din piața bunurilor de larg consum precum Danone, L’Oreal sau Coca-Cola, unde a ocupat poziții de top management în cadrul departamentului comercial, Lucian Marin a ales calea antreprenoriatului. Astfel, în 2014, Lucian a lansat compania Marco Polo CEE, o subsidiară a grupului francez cu acelaşi nume specializat în servicii de consultanţă și training cu sediul în Lyon, Franţa. Experiența acumulată în ”era multinaționalelor” îl face capabil să aducă valoare în departamente comerciale din businessurile din FMCG, servicii și B2B.
Un expert în politici comerciale, strategii promoționale, structuri de vânzări, Lucian este pasionat de lucrul în echipă, fiind orientat în special spre zone precum rezolvarea creativă a situațiilor de criză.

Crăciunescu
Adina Crăciunescu este un reprezentant calificat al noii generații de manageri. Implicată activ în businessul de familie, dar și parte din acționariatul acestuia, Adina Crăciunescu ocupă în prezent poziția de Managing Director al grupului Diana. Din această poziție, Adina este responsabilă de dezvoltarea brandurilor Diana şi Diana Supermarket, de consolidarea poziţiilor pe care o au companiile în piaţa din România, şi nu numai, dar şi de menţinerea ritmului de expansiune a reţelei proprii de magazine.
Ea a studiat la Colegiul Naţional Mircea cel Bătrân, în Râmnicu Vâlcea, şi la Hannover High School din Pennsylvania, SUA. Ulterior, Adina a urmat Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucureşti, EDC Paris Business School şi Masteratul de Relaţii Publice şi Marketing, tot la ASE.

Aldea
Sunt mai bine de 20 de ani de când Cătălina Aldea și-a început cariera în industria de retail și FMCG, iar faptul că debutul a coincis cu începutul istoriei moderne a retailului românesc îi oferă o experiență unică în ceea ce privește cunoașterea acestui domeniu. Cătălina și-a început cariera în cadrul a două companii multinaționale (Coty și Beiersdorf), unde a avut ocazia să vadă retailul și din perspectiva furnizorilor, fapt care avea să îi confere mai târziu o viziune unică în achiziții.
Ulterior, a fost cooptată într-unul dintre cele mai ambițioase proiecte antreprenoriale pe care le-a avut piața de retail românească, Univers’All. Aici, timp de trei ani, a pus bazele expertizei sale în materie de retail, iar în 2004 a fost recrutată de către Mega Image, companie în care a ocupat diverse poziții, ultima fiind cea de Director Comercial și Membru în Comitetul Executiv. Din 2015, Cătălina a ales calea antreprenoriatului dezvoltând propriul business în domeniul consultanței.

Chemente
Absolventă a Academiei de Studii Economice din București și a unui pogram EMBA Asebuss la Kennesaw University, cariera Monicăi Chemente a fost construită în industria chimică. Astfel, primii ani de activitate au fost pe zona de export de îngrășăminte chimice. După aproape șapte ani aceasta a făcut o schimbare în traseul său profesional și s-a alăturat echipei Papillon Laboratoires Cosmetiques, pe poziția de Brand Manager. Ulterior, Monica a fost promovată ca Trade Marketing Manager, gestionând atât zona de retail independent, cât și cea de Internațional Key Accounts. Papillon Laboratoires Cosmetiques, care are în portofoliu brandul Loncolor, este cea mai importantă companie românească producătoare de vopsea pentru păr, cu o experiență de 28 de ani în domeniu.

Mucenic
Ioana este unul dintre oamenii pasionați de publicitate, activând în această zonă încă de când avea 22 de ani. Este membru al Chartered Institute of Marketing, cu certificări în Inovație&Managementul Schimbării, Strategic Marketing și Managing Marketing. Este trainer certficat și speaker frecvent la evenimente de business locale și internaționale. Este pasionată de Design Thinking și User Experience.
În 2006, a co-finanțat agenția de publicitate Pastel, pe care a condus-o aproape 10 ani. Din 2016, a înființat agenția de comunicare strategică Minio Studio, care, în mai puțin de 3 ani, a depășit 1.2 milioane de euro cifră de afaceri. Cu o creștere rapidă a echipei și a proiectelor, agenția derulează proiecte și pentru piețe puternice, precum Germania și Olanda. Ioana are peste 17 ani de lucru în publicitate și 15 ani de antreprenoriat, timp în care a dezvoltat sau coordonat sute de campanii locale și regionale, pentru branduri precum Avon, Bergenbier, Colgate-Palmolive, Nivea, Jacobs, Milka, Marionnaud, Tenaris, Tefal, Reckitt Benckiser, Hochland și mulți alții.

Șoacăte
Absolvent al Faculății de Cibernetică a Academiei de Studii Economice din București și iubitor de limba germană, Alexandru Șoacăte și-a început cariera în retail în cadrul Lidl România, în departamentul financiar. La momentul respectiv discounterul nu opera niciun magazin pe piața din România, fiind în faza de achiziție a lanțurilor de magazine Plus. Astfel, făcând parte din echipa de preluare Alexandru a mers în Germania pentru a analiza situațiile financiare ale companiei pe care Lidl urma să o preia și implementarea standardelor de grup. Fiind responsabil de raportarea financiară lunară managerul a participat la sedințe de board în care se discutau măsurile și strategiile de conducere ale businessului, expunere extrem de benefică pentru formarea sa profesională. În perioada 2014-2018, Alexandru a acumulat experiență în cadrul Lidl Marea Britanie, iar în 2018 i s-a oferit oportunitatea de a se întoarce în țară, fiind responsabil de conducerea mai multor departamente.
Anul trecut, în plină pandemie, a fost abordat de Annabella cu o nouă provocare pe care și-a însușit-o și de atunci conduce operațiunile companiei în calitate de Director General Adjunct.

Trandafir
Co-Owner & Strategy Manager, Radu Trandafir se ocupă de strategie și dezvoltare în cadrul DRIM Daniel Distributie de aproximativ doi ani, companie unde împreună cu sora sa, Ioana Trandafir, încearcă să preia treptat activitatea de la părinții lor. Înainte de a se alătura businessului de familie, Radu a lucrat trei ani în consultanță de strategie în cadrul McKinsey & Company, unde a acoperit în principal domeniul bunurilor de larg consum, precum și retail și telecom. Absolvent al Facultății Business Internațional, Finanțe și Economie la Universitatea din Manchester, Radu și-a completat studiile cu un program de master în Management în cadrul Stockholm School of Echonomics și Hong Kong University of Science and Technology.

Bârlog
Andrei Bârlog ocupă poziția de National Field Sales Manager în cadrul companiei Nestle România, poziție care asigură implementarea strategiei și a planurilor Nestle atât din punct de vedere comercial, cât și operațional. Din cei 19 de ani de experiență în vânzări, ultimii 13 ca angajat Nestle au fost dedicați comercializării și promovării produselor companiei, perioada în care a avut oportunitatea să colaboreze atât cu retailul tradițional, cât și cel internațional, să conducă echipe de până la 100 de colegi și să-și aducă aportul în dezvoltarea business-ului. Această călătorie într-un mediu dinamic, l-a făcut să înțeleagă nevoia de colaborare și adaptare continuă, identificare a oportunităților și a soluțiilor necesare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, shopper-ilor și nu în ultimul rând, partenerilor Nestle.